11 de març 2008

WELLCOME MARHABA BENVINGUTS !!!!!

DIVENDRES 14
21`30 H
INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ DE PINTURA
:

Rebeca Cierto (Boiro, A Coruña, 1974) ha realizado, durante este verano de 2007, una exposición individual en el Centro Galego de Barcelona. Licenciada en Bellas Artes por la Universidad de Vigo, actualmente esta realizando un curso de Vidrera Artística en el Centre del Vidre de Barcelona. La artista ha mostrado una selección de sus últimas series, realizadas entre los años 2006 y 2007. Sus obras nos descubren retratos masculinos y femeninos, basados en ambiguos modelos publicitarios sobre coloridos fondos geométricos. Sus trabajos más recientes revelan influencias modernistas y orientales, con una abundante ornamentación y preocupación por los detalles. Realizados sobre papeles pintados reales, que los dotan de un contraste muy efectivo, nos muestran el imaginario más cercano a la autora, donde prima el hedonismo, la belleza y una feminidad enigmática.



OBRA REBECA CIERTO

Una nueva realidad, el tercer sexo.

El hombre en su evolución se ha ido desprendiendo de lo que no necesitaba, conforme van cambiando sus hábitos. Hemos logrado caminar erguidos, nos hemos librado de la mata de pelo que cubría nuestro cuerpo y hemos creado un mundo que cumple los requisitos deseados para vivir cómodamente. Si miramos hacia delante intentando adivinar el siguiente paso lógico que la evolución nos

depara, todos coincidiremos en que nuestro dedo meñique acabará desapareciendo. Pero el cambio más importante, en cuanto a nuestro cuerpo se refiere, lo vamos a experimentar en nuestro sexo. Hablamos de una nueva definición que no se parece ni a un hombre ni a una mujer sino que se trata de un nuevo ser: el tercer sexo. No es tan descabellada esta teoría cuando hace tanto tiempo que se viene planteando. Ya en la mitología nos encontramos con ejemplos del tercer sexo, Dionisos, conocido como el Dios andrógino, se caracterizaba por que no poseía sexo y los ángeles carecen de sexualidad.

Se trata de un ser mitad hombre mitad mujer, que no es real del todo pero que se presenta como si lo fuese, llevándonos al equívoco. Un individuo ambiguo que

a primera vista parece bondadoso, pero con un lado oculto, siempre caminando entre los límites.

INTERNET
www.todofume.com/galería (r.cierto)
www.myspace.com/rcierto
www.espazodocumental.net/index.php?ida=29&id=23


DISSABTE 15 19`30 H

CONCERT JAZZ LUCA TONDENA QUARTET



L'any 2004 el saxofonista italià Luca Tondena aterra en el panorama musical de Barcelona amb un sextet de joves músics amb el qual s'estrena com a líder. Tres anys més tard ens presenta el Luca Tondena Quartet, on sembla que ha trobat la seva millor forma d' expressió, amb una formació plena de força i altes dosis d'energia desbordant. Sota la influència de músics com John Coltrane, Wayne Shorter, John Scofield o Ornette Coleman, per esmentar-ne alguns, el quartet ens apropa a un repertori fresc i variat, on es fa un repàs a temes del jazz modal dels 60, al costat de composicions més actuals i temes propis. La formació es complementa amb el guitarrista colombià Daniel Ujueta, i la base rítmica formada per dos catalans que fa anys que treballen junts, el baixista Àlex Molas i el baterista Xavi Ayala.

Bò d'ajut: 3 euros.




DIUMENGE 16 20 H

CINEMA BOMBETA:

25 Watts

Duració: 90 min. Any: 2001 Gènere: Pel·lícula documental Director: Pablo Stoll Repartiment: Daniel Hendler, Jorge Temponi

SINOPSI
25 Watts és la història de tres nois joves, Leche, Javi and Seba, de Montevideo, que intenten sobreviure fins al diumenge. Tenen molts problemes amb els estudis, les noies, i poques coses a fer al barri. Beuen cervesa, fumen, parlen de noies. Es passen el dia intentant escapar de l.avorriment, assistint als girs inesparats de l.amor i relacionant-se amb amics i altres personatges pintorescos com un repartidor paranoic, un propietari de vieoclub filòsof i un drogadicte.

FITXA TÈCNICA
Guió i direcció: Pablo Stoll i Juan Pablo Rebella
Producció: Fernando Epstein
Fotografia: Bárbara Álvarez
Muntatge: Fernando Epstein
Música: Los Mockers i Exilio Psíquico
Actors: Daniel Hendler, Alfonso Tort i Jorge Temponi
Rodada originalment en 16mm

ELS DIRECTORS
Juan Pablo Rebella i Pablo Stoll van néixer el 1974 i es van conèixer a la Universitat de Montevideo, on van estudiar Comunicació Audiovisual. Des de sempre han treballat junts i a la seva filmografia destaquen una sèrie d.animació, el curtmetratge Víctor y los elegidos (1999), la pel·lícula Buenos y Santos (1996) i el videoclip Nico (1997). Al nostre país la seva primera estrena comercial va ser Whisky (2004) però abans havien rodat 25 Watts (2001), que ara finalment podem veure a la gran pantalla.

Gràcies a l'èxit de Whisky els espectadors catalans han pogut conèixer una cinematografia, l'uruguaia, tant o més interessant que la xilena i molt propera a la factura argentina -amb l'afegit que no té els mateixos tics-.

PREMIS
El 2001 25 Watts va rebre premis als festivals de Bogotà (Menció d'Honor), Buenos Aires (Millor Actor i Fipresci), Cinema Jove de València (Menció Especial i Premi del Públic), L.Havana (Òpera Prima), Lima (Guió) i Rotterdam.