03 de febrer 2008

BENVINGUTS A LA BOMBETA!!!

Divendres 8: a les 21:30____________CONCERT

Andrés i Marina Pardo

Compositor, músico, autor. Debuta en la mítica Cova del Drac, Barcelona, acompañado de los músicos Víctor Estrada y Manel Mayol. Con más de 180 temas compuestos, Andrés se define como un buscador del ritmo y la armonía en la música.

Participa acompañado de músicos y en acústico (guitarra y voz) en diferentes espacios escénicos de la provincia de Barcelona, Madrid y Castellón.

Llega a La Bombeta acompañado por su hija Marina Pardo (percusiones y voz) con quien ha presentado un trabajo musical en diferentes localidades y festivales como el Festival Trobadors i Joglars.

Bò d'ajut: 3 euros

http://www.andrespardo.info







Dissabte 9: a les 19:30____________CONCERT

JAR BAND

La JAR Band és una nova formació molletana que busca en estils com el jazz, el latin o el funky una bona connexió amb el públic local. Des de clàssics estàndards de jazz d'autors com Charlie Parker, John Coltrane o Miles Davis fins als grans del latin jazz com Dizzy Gillespie, Tito Puente o Mongo Santamaría; passant per formes més innovadores com l'estil de Frank Zappa, Chick Corea i Herbie Hancock formen la base del que ofereix la JAR Band en el seu directe.



La formació:

Juan Pardo (Clarinet)
Robert Salas (Saxo)
Juan Armero (Tuba)
Joana Riera (Teclat)
Aitor Padilla (Bateria)

Bò d'ajut: 3 euros


DIUMENGE 10: a les 19h___________TEATRE

Je t'aime

Una pequeña historia infinita y cómica de amor trágico. Una pequeña comedia trágica de amor. Una pequeña tragedia infinita. Una amorosa tragedia cómica. Una pequeña historia.

ESTEÀTRIKA presenta “JE T´AIME”: una alegoría sobre la comunicación y la incomunicación en las relaciones de pareja. Una comedia fresca e innovadora sobre la cotidianeidad y, cómo no, también sobre l’amour.






Intèrprets: Meritxell Tardà i Daniel Esplugas

Director: Carlos Sandoval
Ajudant de direcció: Rubén Mondéjar
Text: Daniel Esplugas i Carlos Sandoval

Esteàtrika presenta "Je t'aime" cada dimecres a les 23h al Cafè Teatre Llantiol de Barcelona.

http://esteatrika.iespana.es

Bò d'ajut: 4 euros (sòcis/es: 3 euros)