29 de gener 2008

BENVINGUTS A LA BOMBETA!!

CICLE VIDEO-CONCERTS

La Bombeta inicia un nou programa per les tardes i nits dels divendres. Aquest programa acull un cicle de video-concerts. L'horari d'aquestes activitats serà de 20h a 00h.

Divendres 1:
de 20h a 00h________
CICLE VIDEO-CONCERTS


El proper divendres 1 de febrer comença el cicle de video-concerts, que ens permetrà gaudir de concerts que ens són impossible de veure en viu. Ja perquè es fan molt lluny, perquè són molt cars o perquè ja s'han fet..... És un cicle obert a propostes, així que si teniu algun concert que voleu veure en gran i compartir el podeu proposar!!

Concert Maria Rita

Passes a les 20:30 i a les 22h



Hija de Elis Regina, una de las leyendas de la música brasileña, y del pianista César Camargo Mariano, Maria Rita brilla con luz propia. Dueña de una voz increíble y de un carisma notable, ha recibido muchos elogios tras la edición de su primer disco, titulado con su nombre. Dicho disco la ha hecho merecedora de 4 Grammy Latinos (Artista Revelación del Año, Mejor álbum, Mejor disco de MPB y Mejor Canción Brasileña). La estructura de su música resulta muy sencilla: voz, piano, bajo y batería discurriendo juntos, al límite de una explosión. Esta joven intérprete ha sabido ganarse los aplausos por méritos propios. Cuando canta, imprime a su voz un sello de calidez y sensualidad, que la hace reconocible y única.

Músicos: Marco da Costa (bateria), Tiago Costa (piano y acordeón), Silvio Mazuca Jr (contabajo), Da Lua (percusión), Marcos Texeira (guitarra), Maria Rita (voz).

http://www.maria-rita.com